en kärlekshistoria

Jag har tänkt ganska mycket på överkonsumtion de senaste dagarna. Till att börja med har jag inte köpt särskilt mycket den senaste tiden. För jag har tappat bort mitt kort. Det har känts så bra. Att inte vara fast i penga träsket, som man faktiskt blir när man har pengar, är väldigt skönt. Man får liksom inte skuldkänslor på något sätt. Igår däremot så fick jag tillbaka mitt kort. Och direkt försvann tankarna på överkonsumtionen. De slogs bort med tankarna att: men den är ju sååå fin, den är ju sååå användbar.. Nja. Sen får det vara lite lugnt med köpandet för köpandets skull.. Efter det så ska jag försöka sluta överkonsumera alkohol. Men det är ju för min egen skull. Kroppen tar så jävla mycket stryk, jag orkar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0