viktigt - står inför någon slags förändring och måste ta vara på detta tecken nu!


Det finns vissa personer i min omgivning som har ett mål. De omges av någon slags frid, något slags ljus. Som att de bär med sig en glad händelse hela tiden. Karisma. De är egna individer som vet var de står, vet vad de vill och hela tiden strävar efter att hela tiden nå de där målen. Kortsiktiga långsiktiga you name it. Fridfulla, energirika, gladknippen. Som att dom vet något vi inte vet. De VET målen.

Jag. Vi. Vi behöver hitta de där målen. Vi strävar efter något dagligen, men vi vet inte vad det är, kan inte sätta namn på det. Kanske något slags outtalat mål, men helt ärligt känns det som att jag bara går omkring i ovisshet. Ovisshet om allt. Vad jag gör, vad jag ska göra, vad jag har gjort. Jag behöver någon slags stomme, något att lägga all energi på även när jag inte har någon energi, för det är vad som keeps me going. Ett mål som måste uppnås till varje pris.

Jag har all energi, ork och jag brinner. Men jag vet inte för vad. Jag är en vilsen själ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0